5 Kasım 2016 Cumartesi

Dermalogica'dan Yeni bir ürün... 

Wowmadame'dan Yeni bir yorum...

yeni dermalogika replenish oil, ışıltılı nemlendirici bakım

Kışın iyiden iyiye yüzünü göstermeye başladığı şu günlerde cilt bakımı da 
iyice önem kazanmaya başlıyor.  Özellikle normalden kuruya ve hassas yapılı cilde sahip olanlar için kış mevsimi her zaman zorlu geçer. Üstüne üstlük bir de benim gibi yaşınız ilerlemiş menopoz dolayısıyla cildinizin ve vücudunuzun kuruduğunu düşünüyorsanız buraya lütfen.

Dermalogica ürünü kullananlar bilirler, Dermalogica ürün fiyatları biraz yüksektir ama 
marka vadettiklerini de verir.

Dermalogica markasının yeni ürünü: Dermalogica Phyto Replenish Oil

Dermalogica'dan Yeni Phyto Replenish Oil'i kullandım ve yorumladım

Dermalogica'nın bu ürünü biraz pahalı mı?

Biraz mı dedim aslında oldukça pahalı!
Ürün 30 ml. ve fiyatı eczanelerde 420 TL iken dermokozmetik sitelerinde 360 TL civar.

Bakalım Dermalogica Phyto Replenish Oil nemlendiricisi neler vadediyor?


İşte ilk deneyimlediğimde Dermalogica Phyto Replenish Oil ürününün
bana hissettirdikleri...

Kızım ve ben Dermalogica'nın yeni ürünününü çok beğendik

Çok hafif bir kokusu var ve aslında kokulu kozmetik ürünlere karşı biraz mesafeliyim. 
Nane şekerinden ve sakızından hiç hoşlanmam, sanki bu ürünün içerisinde nanemsi bir koku var. Kokusundan bu yüzden çok hoşlanmadım desem yalan olmaz.
Ürünü sürdükten 5 dakika sonra koku hafifliyor ve neredeyse yok oluyor.
Bu durum da koku ile ilgili olumsuz olan fikrimin değişmesine yol açtı.

Ürünü sürdüğümde adından da anlayacağınız üzere yağlı bir görüntü verdi, 
fakat 5-10 dakika sonra cilt bu yağı emdi ve ortaya yumuşacık bir cilt çıktı. Dokunduğumda kadife gibi yumuşacık hissi var ve cilde ışıltılı bir görünüm kazandırıyor.

Ürünün vaat ettiklerinden birisi gün boyu cilde nem kazandırma ve ışıltılı bir görüntü vermekti. Gerçekten ilk kullanım için dahi bu vaadini yerine getirmiş diyerek ürün için şimdilik olumlu puan veriyorum.

Diğer vaatlerini ise ürünü kullandıkça anlayabileceğim cinsten. Bu nedenle bir kaç ay sonra bu vaatleri sorguluyor olacağım.

1. Cildin koruyucu bariyerini güçlendirmek
2. Ciltte kuruluk ve nemsizlik nedeniyle oluşan ince çizgileri yok etmek
3.Dış etkilere karşı cildi korumak

Dermalogica Phyto Replenish Oil ürününü nasıl kullanacağım?

Temizlenmiş cilde 4-5 damla yağı belli yüz masaj hareketleriyle yediriyorsunuz.
Daha sonra yine nemlendiricinizi sürüyorsunuz.

Veya nemlendiricinizin içene birkaç damla  Dermalogica Phyto Replenish Oil damlatarak da kullanabilirsiniz ürünü.

Makyajınızda Fondöteninizi sürmeden önce bu ürünü cildinize uygulayabilirsiniz ve daha ışıltılı bir cilt görünümü elde edebilirsiniz.





2 yorum:

  1. Merhabalar..ben de dün denedim bu ürünü. hatta testerlarını da aldım birkaç gün kullanacağım. Ben de sizin yorumlarınıza benzer şeyler hissettim. Kokusu bana active moist'ı hatırlattı ama daha keskin gibi. nemlendirmesi ise harika. birkaç ay sonra yazacağınız yorumu heyecanla bekliyor olacağım..sevgiler..Şelale

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sheela merhabalar,
      Ürünü her sabah cildime özellikle alın bölgeme masaj yaparak uyguluyorum. Nemlendirmesi sizinde dediğin gibi süper. İnce çizgi ve kırışıklık sorununu da hallederse eğer vazgeçilmezlerim arasına girecek bir ürün olabilir. Sevgiler :)

      Sil